Nadefinujte nový styl kóty "koty". Parametry převezměte z obrázku.
Poloměr kružnice opsané osmiúhelníku je 400 m a
střed kružnice má souřadnice X = 5000 m a Y = 1000 m.
Obrazec okótujte dle obrázku.
Styl kóty převezměte z obrázku.
Vytvořte nový kótovací styl "hriste". Vynášecí čáry budou žluté,
kótovací čáry budou červené, značky budou stavařské čárky, text bude
zelený.
Kóty budou v metrech s přesností na milimetry (3 desetinná místa).
U kót nastavte toleranci symetrickou 0,2 m.
Okótujte obě poloviny hřiště řetězovou kótou, brankové a pokutové území,
délky oblouků u pokutového území, průměr středového kruhu a úhel mezi
brankovou a postranní čárou.
Všechny kóty přemístěte do výše vytvořeného kótovacího stylu "koty".
Kóty je nutné si nejprve nastavit pro účely stavebního výkresu tak, aby byly stejné jako v předloze.
Sklon v procentech udává převýšení na 100 metrů délky. (3.5 % je 3,5 m výšky na 100 m délky)