7. cvičení

1. Nakreslete objekt dle zadaných parametrů.

Nadefinujte nový styl kóty "koty". Parametry převezměte z obrázku.

Poloměr kružnice opsané osmiúhelníku je 400 m a střed kružnice má souřadnice X = 5000 m a Y = 1000 m.

Obrazec okótujte dle obrázku.





2. Nakreslete objekt stejný jako na obrázku a okótujte jej.

Styl kóty převezměte z obrázku.





3. Okótujte fotbalové hřiště ze 4. cvičení.

Vytvořte nový kótovací styl "hriste". Vynášecí čáry budou žluté, kótovací čáry budou červené, značky budou stavařské čárky, text bude zelený.

Kóty budou v metrech s přesností na milimetry (3 desetinná místa).

U kót nastavte toleranci symetrickou 0,2 m.

Okótujte obě poloviny hřiště řetězovou kótou, brankové a pokutové území, délky oblouků u pokutového území, průměr středového kruhu a úhel mezi brankovou a postranní čárou.

Všechny kóty přemístěte do výše vytvořeného kótovacího stylu "koty".